petek, 23. marec 2012

Here I am :)



Ufff, kako dolgo si že želim imeti svoj blogec!! In končno si to željo uresničujem. Zbrala pogum, izbrala ime, ki me res predstavlja. V bistvu me je prav utrinek o imenu bloga, ki sem ga doživela v sredo zvečer med ščetkanjem zob, spodbudil, da je prišel čas. V svoj zvezek z metuljčki, rožicami in kačjimi pastirji sem zapisala »hugs&smoothies« in pustila, da zadevo prespim. Naslednje jutro sem še vedno vedela, da je to to. Pravo ime za moj blogec, naslov, ki me predstavlja in diha z mano. Vesela!!! Čas zame, za moje želje, za uresničitev mojih hrepenenj, za to, da življenje zajamem s polno žlico. In blog je ena izmed mojih največjih želja, saj pisanje obožujem že odkar sem napisala svoje prve črke. 

ZAKAJ Hugs&smoothies (z metuljčkom;)?

Ker združuje 2 pomembni komponenti mojega življenja - objemčke, ki mi pomenijo res največ, saj mi predstavljajo ljubezen, pozitivo, toplino. Rada jih delim z osebami, ki so mi blizu, vsak dan objemam svojo psičko, kdaj tudi kakšno drevo… Nor občutek, res! Poskusite in začutite energijo, ki se pretaka. Nekaj najlepšega in najbolj pomirjujočega.
Moja velika strast pa so tudi smoothiji, s katerimi najraje začnem nov dan - da se že zjutraj malo posladkam in vnesem vase vsa hranila, ki jih moje telo potrebuje: predvsem veliko živih encimov, superživila, vlaknine. Zdravo življenje nasploh me zelo privlači, moja zbirka knjig je vedno večja, wish list pa tudi. :D 

Rada svetujem in pomagam kadar le lahko, saj imam za sabo že kar nekaj življenjskih preizkušenj. Delim naprej, kar sem se sama naučila, hkrati pa se zavedam, da sem tudi sama večni učenec, ki nenehno raziskuje in odkriva nova obzorja. Uživam v preprostih stvareh, ki mi vsak dan lepšajo življenje - Zen čajčku za dobro jutro, opazovanju čebelice, ki ravno oprašuje cvet domače marelice, nasmehu neznanca na ulici, božajočih sončnih žarkih.

Vem, da sreča ni nek končni cilj, ki ga dosežeš, ampak pot. Življenje moramo ceniti, živeti ZDAJ, poiskati stvari, za katere smo lahko hvaležni v tem trenutku. Se odločati na podlagi svoji vrednot in prevzeti odgovornost zase in za svoje zdravje. Se obkrožiti z ljudmi, ki nas imajo radi take kot smo, nas dvigujejo, navdihujejo, motivirajo in podpirajo. Najbolj pomembno pa je, da mi sami verjamemo vase. In se odločamo. Z zaupanjem. In rastemo, se premikamo. Si upamo začeti. Si upamo verjeti, da nas čaka še veliko lepega. 
Tako kot sama verjamem, da sem se odločila prav, ko sem ustvarila tale moj blogec. Wiiii, res sem happy!!!
I know I can do it, I know it will be fun!

::: Hugs&smoothies vsem,   maych ʚϊɞ

Ni komentarjev:

Objavite komentar