sreda, 16. maj 2012

Lačna sem ful drugačna (malica time)


Ko si pripravljam svojega greenija za zajtrk, je vedno bolj bogat s sestavinami, torej tudi bolj gost, količinsko ga nanese nekje do 600ml, kar pomeni, da ga pijem tudi kako uro. :D Naslednji recepti pa so bolj za vmes, ko nas popade lakota ali želja po sladkanju. ;)
Poleg spiruline lahko kot zeleni del vmešate tudi pest sveže špinače, ki sedaj že raste na vrtu, juhej:), dodate nekaj opranih jagod (z zelenimi listki vred) ali borovnic, namesto pomarančnega soka kak navadni jogurt/kefir… Možnosti je nešteto, malica pa res hitra in zdrava ;) Sama ponavadi zraven pojem tudi nekaj oreškov (na fotki so jedrca brazilskih orehov). 


 GREENČEK SPIRULINČEK


*sveže stisnjen pomarančni sok (200ml)
*zrela banana
*žlička spiruline v prahu
*pol žličke kokosove maščobe


 JAGODNI IZBOR della maych ;)))


*sojino/riževo mleko (250ml) - lahko ga prej segrejete, da bo smoothie topel, paše še posebno v takih brrr-must wear gamaše-pejmo pod dekco dneh kot je današnji ;)
*1-2 banani
*skodelica jagod
*bio vanilija v prahu
*žlica medu (po želji)
 ʚϊɞ Extra metuljčkast namig: zraven si privoščite še tablico temne čokolade z mandlji, mmmm ;)


 ČEŠNJEVO-BOROVNIČEV MIX


*banana
*češnje (pol skodelice)
*borovnice (pol skodelice)
*jogurt (250ml)


Čoko DELICIOUSNESS

*250ml mleka (lahko segrejete)
*2 žlici kokos moke
*1 žlica presnega kakava v prahu
*1 žlica proteinov z okusom vanilije

Dober tek želim!!!   maych ʚϊɞ

Ni komentarjev:

Objavite komentar