sreda, 13. marec 2013

Petje je zakon!!!

~

Že od majhnih nog obožujem petje, vedno mi je dalo tisto, kar sem v določenem trenutku potrebovala. Še danes mi ogromno pomeni in si ne predstavljam življenja brez njega!! S to razliko, da sem kot mala deklica z veseljem pela pred vsemi prijatelji, sorodniki, vsakim, ki me je želel poslušati. Namesto mikrofona je bila super že cev od sesalca ali pa krtača/svetilka.. :) Nikoli ne bom pozabila, kako fajn mi je bilo, ko sem dobila svoj prvi mikrofon. Wii wiii, happy mala maych :)

No, danes še vedno redno pojem za svojo dušo - kadar sem dobre volje, se ta s petjem samo še potencira, kadar pa sem žalostna, vem, da me bo petje dvignilo In ko pojem, čas dejansko leti. Takrat se zgleda res prestavim v drugo dimenzijo in moram rečt, da je super. Tako kot pravijo, da je smeh pol zdravja, bi jaz dodala, da enako velja za petje:)) In jap, moja skrita želja je, da obiščem Natašo Nahtigal in izboljšam svojo pevsko tehniko, kolikor se po vseh teh letih mojega "domačega" petja to da. Želim se naučiti kaj novega, se razvijati in verjamem, da ni nikoli prepozno, če si nekaj zares želiš. In ja, petje je moja veliiiika ljubezen. Poleg kužkov in pisanja. Vse troje obožujem že odkar pomnim. To je to!! 

Moj svet

ps: vi tudi kaj pojete?? ;)


hugs&smoothies vsem,  maych ʚϊɞ


Ni komentarjev:

Objavite komentar