petek, 12. april 2013

BOUNTY zajtrk


Njami njami njaaaami!!!

Receptek našla na fb strani V formi z Alenko Košir, same fajn ideje :)

Prav morala sem ga sprobat in res se je splačalo!!! Namesto pirinih kosmičev sem uporabila ovsene (ker so mi ljubši), namesto agave pa med. Aja, kokosovo plast sem razredčila z malo tople vode (namesto kokos mleka - mora biti pa z njim še toliko boljše;) Anyway.. Perfection, toplo priporočam!! Ko bom imela otročke, jim bom sigurno delala take njami zdrave zajtrke. :) :) :)

*Original recept*
4 žlice pirinih kosmičev skuhaš na vodi, dodaš žlico zdrobljenih lanenih semen, pest zdrobljenih lešnikov in zvrhano žlico grenkega kakava V drugi posodi stopiš žličko kokosovega masla, dodaš 4 žlice kokosove moke, žlico agavinega sirupa in po občutku kokosovo mleko V sklečko daš najprej čokoladno plast, sledi kokosova in na koncu spet čokoladna… Okrasiš s kokosovim čipsom in koščki grenkega kakava… Dober tek!


No, se bo še kdo lotil tega zajtrka?
Poročajte, me res zanima, če vas bo navdušil tako kot mene ;)

:::Hugs and smoothies vsem,   maych ʚϊɞ

Ni komentarjev:

Objavite komentar