sreda, 03. april 2013

Strawberrylicious-peanut salad




Jp, zelena solata z jagodami in arašidi. Zakaj? Zakaj pa ne


SESTAVINE: 

zelena solata
zelena paprika
tuna
koruza
sveže stisnjen pomarančni sok (limona mi je že malo dolgočasna:)
pest arašidov
mikro ščepec Solnega cveta (ali himalajske soli)
in in innnn --- jagode, jagode, sladke rdeče jagodeee     


Simple but funky!!! Enjoy,  maych ʚϊɞ


ps: tudi na velikonočno nedeljo sem si po enem super fajn deževnem sprehodu z mojo štrumfo privoščila eno res njami solato, morda ideja za kakšno kosilce, ko vas bo prijelo, da malo popestrite običajno solato: zelena solata, nalomljeni orehi, narezano kuhano jajce, par žlic zelenjavne rižote (zasluga gre mojemu bratcu&njegovi punci), h kateri sem primešala žlico bučnega olja. Dober tek!!! ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar